Фота Аўдыё Відэа  
be  ru  pl  en  de info@catholic.by
Гэта архіў старой версіі сайта. Новая версія знаходзіцца па адрасе catholic.by
Экуменічная старонка бр. Яраслава Крыловіча
Брат Яраслаў Крыловіч. Нарадзіўся ў 1969 годзе ў Мінску. Католік візантыйска-славянскага абраду. У 1997 г. уступіў у Ордэн Меншых Братоў Капуцынаў. Скончыў факультэт тэалогіі ў Люблінскім каталіцкім універсітэце (Польшча). Жыве і дзейнічае ў Беларусі.

Палеміка з ісіхастамі. Грыгорый Палама
22.01.2014 11:00

Перамога поглядаў ісіхастаў на Канстанцінопальскіх саборах у XIV ст. з'яўляецца адным з найважнейшых элементаў таго, што цяпер мы можам назваць самасвядомасцю вернікаў праваслаўнай канфесіі. Таму, як здаецца, нельга разважаць пра унійныя ініцыятывы тых часоў у адарванні ад гісторыі гэтай палемікі.

 
Наступствы Лiëнскай унiі. XIV стагоддзе.
02.01.2014 15:22

У XIV стагоддзі паміж Канстанцінопалем і Рымам працягваўся дыялог адносна паяднання падзеленых Касцёлаў, аднак характарызаваўся ён спецыфічнымі рысамі, якія ніжэй паспрабуем адзначыць і зразумець.

 
Лiëнская унiя (частка II)
05.12.2013 08:52

Каб правiльна зразумець падзеi, звязаныя з падпiсаннем Лiëнскай унii, варта цяпер прыгледзецца да iх як бы знутры Царквы.

 
Лiëнская унiя (частка I)
14.11.2013 10:10

Пачаткаў масавага ўжывання сярод праваслаўных вернiкаў словаў «унiят», «унiяцтва» трэба шукаць, як здаецца, у падзеях, звязаных з падпiсаннем Лiëнскай унii (1274 г.). Заканчвалася эпоха крыжовых паходаў, якая была вельмi складанай для экуменiчнага дыялогу.

 
Экуменiчны дыялог i тэма унii
24.10.2013 08:15

Калi паставiм пытанне: «Якая мэта экуменiчнага дыялога?», — адказ здаецца вiдавочным: адбудаванне адзiнства памiж хрысцiянамi. Чаму ж так сталася, што слова «унiя» (ад лацiнскага unio = адзiнства, аб’ядноўваць) вельмi часта лiчыцца абсалютна неадпаведным, каб акрэслiць мэту мiжканфесiйнага дыялогу?

 
Сведкi адзiнства. Святыя Кiрыл i Мятод
27.09.2013 18:51

У другой палове I тысячагоддзя памiж рыма-лацiнскiм i вiзантыйска-грэчаскiм хрысцiянскiмi асяроддзямi ўжо накрэслiлася яснае адрозненне ў тэалогii, касцëльным жыццi i звычаях. Хто ж яшчэ, як не святыя тых часоў, могуць навучыць нас жыць у эўхарыстычным адзiнстве з шанаваннем iснуючых адрозненняў?

 
Сведкi адзiнства. Св. Тэадор Студыт
22.08.2013 13:09
У другой палове Першага тысячагоддзя памiж рыма-лацiнскiм i вiзантыйска-грэчаскiм хрысцiянскiмi асяроддзямi ўжо акрэслiлася яснае адрозненне ў тэалогii, касцëльным жыццi i звычаях. Хто ж яшчэ, як не святыя тых часоў, могуць навучыць нас жыць у эўхарыстычным адзiнстве з шанаваннем iснуючых адрозненняў?
 
Сведкi адзiнства. Св. Максiм Вызнаўца
20.07.2013 20:35

У другой палове I тысячагоддзя памiж рыма-лацiнскiм i вiзантыйска-грэчаскiм хрысцiянскiмi асяроддзямi ўжо накрэслiлася яснае адрозненне ў тэалогii, касцëльным жыццi i звычаях. Хто ж яшчэ, як не святыя тых часоў, могуць навучыць нас жыць у эўхарыстычным адзiнстве з шанаваннем iснуючых адрозненняў?

 
Тэма беспамылковага навучання бiскупа Рыма ў экуменiчным дыялогу (частка V)
28.06.2013 19:24

На заканчэнне паспрабуем знайсцi некалькi тэмаў або напрамкаў размовы з некатолiкамi, якiя б, як здаецца, маглi быць плëннымi ў экуменiчным дыялогу.

 
Тэма беспамылковага навучання бiскупа Рыма ў экуменiчным дыялогу (частка IV)
11.06.2013 11:45

У папярэднiх частках мы разважалi пра межы дагмату, пра тое, што навучанне Папаў нiколi не выходзiла па-за гэтыя межы, а таксама пра тое, што хрысцiяне першага тысячагоддзя не цураліся думкi аб асаблiвай ролi бiскупа Рыма ў распазнаваннi дакладных межаў прававернасцi i ерасi. Наступны крок — задумацца над прычынамi такой вялiкай насцярожанасцi праваслаўных адносна дагмата аб беспамылковым навучаннi Папы.

 
Тэма беспамылковага навучання бiскупа Рыма ў экуменiчным дыялогу (частка III)
23.05.2013 09:48

Цi мелі хрысцiяне першага тысячагоддзя свядомасць таго, што бiскуп Рыма мае харызму беспамылковага навучання? Паспрабуем зазiрнуць у некаторыя выказванні Святых Айцоў таго часу.

 
Тэма беспамылковага навучання бiскупа Рыма ў экуменiчным дыялогу (частка II)
04.05.2013 14:54

Ведаючы сэнс i межы дагмата аб беспамылковым навучаннi бiскупа Рыма, паразважаем над некаторымi аргументамi супраць яго, якія часта сустракаюцца.

 
Тэма беспамылковага навучання бiскупа Рыма ў экуменiчным дыялогу (частка I)
15.04.2013 10:47

Калi размаўляем з прадстаўнiкамi iншых канфесiй аб веравучэннi, гэтая тэма можа з’явiцца на самым пачатку размовы. Але каб добра адказаць, патрэбна пэўная база ведаў. Усе папярэднiя артыкулы рубрыкi, можна так сказаць, падрыхтоўвалі да сëнняшняй тэмы.

 
Звышпрыроднае пачуццë веры Божага народу
18.03.2013 12:52

Перад тым, як у кантэксце мiжканфесiйнага дыялога закрануць тэму беспамылковага навучання Бiскупа Рыма, варта глыбей задумацца над сэнсам паняцця «звышпрыроднае пачуццë веры Божага народу», пра якое чытаем у Катэхiзiсе.

 
Дзве эклезiялогii. Супярэчнасць цi ўзаемнае дапаўненне? (частка ІV)
23.02.2013 16:45

Падводзячы вынікі папярэдніх разважанняў, прапануем вашай увазе некалькі тэмаў, якія, як здаецца, могуць быць плённымі ў тых выпадках, калі завязваецца з праваслаўнымі тэалагічная размова ў галіне эклезіялогіі.

 
<< Першая < Папярэдняя 1 2 3 4 Наступная > Апошняя >>

Старонка 2 з 4
Пры выкарыстанні матэрыялаў сайта спасылка на Catholic.By абавязкова.