Чаму Тэрэза з Лізьё лічыцца апякункай місій у Касцёле |
Беларусь - Мінска-Магілёўская архідыяцэзія |
23.11.2011 17:29 |
Біскуп Гай Гаўчэр аднойчы адзначыў: «Дзіўны парадокс: манашка, якая з 15 гадоў ніколі не пакінула кляўзуры, была пастаўлена нароўні з іспанскім езуітам, які аддаў сваё жыццё ля межаў Кітаю…» Лагічнае пытанне. Жыццю св. Тэрэзы ад Дзіцятка Езус і місіям Касцёла была прысвечана канферэнцыя а. Пятра Фраштэнгі OCD на сустрэчы прыхільнікаў кармэліцкай духоўнасці 22 лістапада 2011 г. у мінскай парафіі Божага Цела. У сваім дакладзе а. Фраштэнга звярнуў увагу найперш на размежаванне сутнасці місій і іх формаў. «Матывам існавання Касцёла з’яўляецца евангелізацыя, — адзначыў святар. — Евангелізаваць — значыць дзяліцца Богам з іншымі. Да ўсяго ж гэта яшчэ і сведчанні з жыцця. Хрысціянін дае аўтэнтычнае сведчанне, калі паказвае ўласным жыццём, якія вялікія рэчы здзейсніў у ім Бог. Такі сведка не патрабуе часам ніякіх слоў, хопіць таго, што ён ёсць, што існуе. Абвяшчэнне Добрай Навіны словам і сведчання евангельскага жыцця стаяць побач. Некаторыя хрысціяне маюць у Касцёле місію абвяшчэння слова». Своеасаблівай апостальскай місіяй ў Касцёле з’яўляецца і манаскае жыццё. У чым яго сутнасць? «Манаскае жыццё — гэта рэпрэзентатыўны знак у Касцёле, гэта перадусім само жыццё, радыкальнае сведчанне евангельскага жыцця, — патлумачыў у сваёй канферэнцыі а. Пётр Фраштэнга. — У святле навучання Сабору харызма законнага жыцця (ва ўсіх яго формах) перадусім місійная». Поўны тэкст канферэнцыі а. Фраштэнгі тут>>> Ілья Лапато |